Sales & Marketing Merge

De omzetgroei van B2B bedrijven is de afgelopen twee jaar met meer dan 50% afgenomen...

De kosten voor een nieuwe klant zijn bijna verdubbeld, wat een enorme druk legt op het bedrijfsresultaat. De hoofdoorzaak hiervan is waste, waarbij bedrijven veel geld investeren in sales en marketing die vaak afzonderlijk van elkaar opereren, waardoor er aan alle kanten inefficiëntie ontstaat.

We staan aan de vooravond van een transitie in B2B sales: van sales en marketing als aparte functies naar een wereld waarin marketing wordt gedreven door sales en sales wordt gedreven door marketing. 

In een online masterclass van 3 korte video's krijg je inzicht in hoe je voorspelbaar groeit door winnende wetenschappelijke principes toe te passen.

Videos that Boost

Bekijk de video’s voor waardevolle inzichten en kom tot een schaalbaar systeem ontwikkeld op basis van winnende wetenschappelijke principes.
Thumbnails vid  (1)

Het traditionele leadgeneratie model is gebroken.
Dit is waarom.

Thumbnails vid  (2)

Inbound en outbound nieuwe stijl.
De revenue operation van de toekomst.

Thumbnails vid  (3)

Nurtering door sales of door marketing?
Dit is de rolverdeling.

Zonder synergy tussen marketing en sales is inzetten op new business zinloos...

Zijn onderstaande zaken herkenbaar?
Quote 1 - Def (2)
Quote 2 - Def (1)
Quote 3 - Def (1)
Logos van klanten (19)
Logos van klanten (20)
Logos van klanten (21)
Logos van klanten (22)
Logos van klanten (23)